International Business Management, Master of Science

Vollzeitstudium @ GISMA Business School

Lesen Sie hier alles zum Präsenzstudium International Business Management mit Abschlussziel Master of Science (M.Sc.). Der Studiengang wird angeboten vom Anbieter GISMA Business School mit Sitz in Potsdam. Fragen zum Studium? Nutzen Sie die Studienberatung und schreiben Sie Ihre Frage oder Bewertung unten in die Kommentare.

Anbieter GISMA Business School, Fachhochschule mit Sitz in Potsdam
Fachrichtung WirtschaftswissenschaftenInternational Management
Abschluss Master of Science (M.Sc.)
Unterrichtssprache Englisch
Studieninhalte International Strategic Management, International Marketing, Global Supply Chain Management, International Economics, Management of People in Cross Cultural Environments, Behavioural Competencies in Virtual Teams, Emotional Agility in International Business, CEO Decision Making and Case Studies, Management of People in Cross Cultural Environments, Behavioural Competencies in Virtual Teams, Emotional Agility in International Business, CEO Decision Making and Case Studies, Electives, Research Methods and Scientific Work, Master Thesis
Vertiefungen Cloud Computing, Big Data and Cyber Security from Amazon, Alibaba and Co.
Studienort Potsdam

Bachelor’s degree in relevant discipline

English proficiency: B2 (IELTS 6.0 overall, no less than 5.5 in any component) or equivalent scores in TOEFL iBT, Pearson PTE or Duolingo. Gisma also offers an English test free of charge.

Fragen zum Studium International Business Management? Stellen Sie Ihre Frage hier, auch anonym. Ein Mitarbeiter der Einrichtung GISMA Business School oder die Redaktion wird Ihnen antworten.